Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

pirate birthday party recipes

by - Τετάρτη, Ιουλίου 09, 2014

Είδα ότι υπήρξε ζήτηση και είπα να ξεσκονίσω λιγουλάκι το βιβλίο με τις συνταγές μου μιας και το μυαλό μου, λόγω κούρασης, δεν διαθέτει την απαραίτητη οξύνοια ώστε να θυμάμαι όλα τα συστατικά με ακρίβεια!...
Πάμε λοιπόν..

1. Ξεκινάμε με τη συνταγή για τις κρέπες..
    Δυστυχώς δεν τράβηξα φωτογραφίες με αυτές, διότι ανήκαν αποκλειστικά και μόνο στο menu των       μεγάλων και απορώ πώς μου ξέφυγαν η αλήθεια είναι/...
    Υλικά: 1 lt γάλα full fat
             2- 3 αυγά
             1 πρέζα αλάτι
             1 πρέζα ζάχαρη
             2 κουταλιές της σούπας βιτάμ λιωμένο
             αλεύρι ώσπου να γίνει χυλός
   Έπειτα και στο εξής το μόνο που χρειάζεστε είναι καλό αντικολλητικό τηγάνι ελαφρώς                        βουτυρωμένο..
   Συνήθως την πρώτη κρέπα την πετάω..

2.Γέμιση κρέπας..
   Η δικιά μας επιλογή ήταν να είναι αλμυρές!..προτιμήσαμε το κοτόπουλο φυσικά..
   Υλικά: 2 στήθη κοτόπουλου βρασμένα
              πιπεριές κόκκινες και πράσινες
              μανιτάρια
              ένα πράσο ή ένα ματσάκι κρεμμυδάκι φρέσκο ψιλοκομμένο
   Τα σοτάρουμε στο wok μας..αρχικά τα λαχανικά και έπειτα το κοτόπουλο..αλατοπιπερίζουμε και          στο τέλος ρίχνουμε κρέμα γάλακτος ίσα ίσα για τη γεύση..
   Γεμίζουμε τις κρέπες και τις ρολάρουμε..
   Τις τοποθετούμε σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί..
   Περιχύνουμε 500 gr κρέμα γάλακτος ελαφρώς αλατισμένη..
   Ψήνουμε για περίπου 30' στον αέρα..

3. Ζύμη για την πίτσα του Captain Hook
    Υλικά: 1 κουτάκι sprite ζεστή
                330ml νερό χλιαρό
                1 φακελάκι ξερή μαγιά
                1 κουταλάκι του γλυκού γεμάτο
                1 kg αλεύρι για όλες τις χρήσεις
                1/2 φλιτζάνι του τσαγιού ηλιέλαιο
   Ζυμώνουμε μέχρι να αφρατέψει το ζυμάρι μας
   Το αφήνουμε να φουσκώσει τουλάχιστον 1 ώρα..
   Όσον αφορά το στολισμό της πίτσας εμείς επιλέξαμε ζαμπόν μπούτι fuantre, γαλοπούλα fuantre,
   μανιτάρια και λίγη πράσινη πιπεριά..
4. Τα κρουασάν τα έκανα παραγγελία από το φούρνο ..
    Ζήτησα άδεια γλυκά κρουασάν και τα γέμισα εγώ με merenda που λατρεύουν όλα τα παιδιά..
5.Crazy Chicken Nuggets
   Aυτά μου τα έφερε ο καλός μου ο αντρούλης έτοιμα και το μόνο που όφειλα να κάνω ήταν να τα          τηγανίσω σε χαμηλή φωτιά και όχι για πολύ ώρα..ίσα ίσα να ροδίσουν..α!φυσικά τα είχα τρυπήσει        με ένα πιρουνάκι να δω αν είχαν ψηθεί από μέσα..
6. Poisoned Burgers
    Τα μπιφτέκια μου τα προμήθευσε επίσης ο καλός μου ο αντρούλης, τα οποία είναι ζυμωμένα με         αγνά υλικά φυσικά και μοσχαρίσιο κιμά..
    Εγώ απλά τα έψησα στη σχάρα του φούρνου μου αφού πρώτα τοποθέτησα από κάτω ένα ταψί με         αντικολλητικό χαρτί να πέσουν εκεί όλα τα ζουμιά από το κρέας..ήθελα βλέπετε να έχουν τις               γραμμές από τις σχάρες..
    Έπειτα πήρα τα ειδικά στρογγυλά μου ψωμάκια για burger και τα γέμισα με μαγιονέζα, μαρουλάκι       φρέσκο από τον κήπο της γιαγιάς μου βιολογικό, 1 φέτα ντοματούλα και 1 φέτα gouda.. 
    Επειδή ήταν μεγάλα σε όγκο για τα παιδάκια τα έκοψα στη μέση..
    Και ιδού το αποτέλεσμα..
7. Σπιτική λεμονάδα πειρατή..
   Τη συνταγή τη δανείστηκα από την Αργυρώ Μπαρμπαρήγου 
   argiro.gr..
  Προτίμησα να μην έχω μεγαλύτερη ποικιλία μιας και οι επιλογές μου ήταν ιδιαίτερα χορταστικές και   πλούσιες σε ποσότητα..
  Ελπίζω να σας έδωσα ιδέες όσες έχετε γενέθλια στα κοντά..
  Σας μαμαδογλυκοφιλώ..

    


             

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts